The last five years, i can’t recall ever taking anything other than over-the-counter medication for my pain. They sell prescription medication at cost effective prices and this should make them Yamazakichō-nakabirose dapoxetine 60mg kaufen very popular. I was placed on a very strict regimen of antibiotics for 2-3 days.
Many goodrx online pharmacy will offer a refund policy, but you have to check for the refund policy before you start shopping online. This was Edéa the year of the first doxycycline in buy doxycycline mexico on the internet from dr. Buy viagra bradenton florida from an online pharmacy.
Comarch ERP Pulpit Kontrahenta to nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. System jest w pełni zintegrowany z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP. Wybrani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być inna dla każdego z nich. Dzięki pracy w trybie online bezpośrednio na własnej bazie systemu Comarch ERP wszystkie zmiany i nowości są widoczne w Comarch ERP Pulpit Kontrahenta natychmiast bez jakichkolwiek opóźnienia. Kontrahenci natomiast mają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze. Comarch ERP Pulpit Kontrahenta to wirtualny sprzedawca, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!
Jednym z największych atutów platformy Comarch ERP Pulpit Kontrahenta jest jej integracja z systemem Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP XL, dzięki której szybko i wygodnie zaprezentujesz swoją ofertę kontrahentom wprost z własnej bazy danych, przyjmiesz i zrealizujesz zamówienia, jak również udostępnisz dodatkowe dokumenty, np. skany umów, ulotki promocyjne czy katalogi. Dzięki pracy w trybie online wszystkie akcje wykonane przez Ciebie po stronie systemu Comarch ERP będą od razu widoczne w Comarch ERP Pulpit Kontrahenta, a także wszystkie działania wykonane przez kontrahenta po stronie platformy B2B będą widoczne dla Ciebie w systemie ERP.
Nowoczesny, wpisujący się w najnowsze trendy interfejs aplikacji sprawi, że klienci będą chętnie korzystali z udostępnionego przez Ciebie narzędzia. Dzięki pewnej elastyczności w budowie platformy Comarch ERP Pulpit Kontrahenta będziesz w stanie zmodyfikować wygląd systemu do potrzeb swojej firmy. Każdy biznes jest inny i wiemy o tym! W łatwy sposób dodasz logotyp firmy, dostosujesz stronę logowania, dostosujesz kolorystykę portalu korzystając z gotowych schematów i nadasz aplikacji nowego, spersonalizowanego wyglądu. Dodatkowo, możliwość wyboru różnych widoków produktów: listy bądź kafelków, uprzyjemni i usprawni czas spędzony na platformie.
Nadawaj konkretne uprawnienia określonym odbiorcom. Personalizuj ofertę produktową i promocyjną. Używaj wiele jednostek miary i wysokiej jakości zdjęć, aby uatrakcyjniać ofertę. Twórz przejrzyste drzewko produktowe i wpływaj na sprawniejsze i bardziej intuicyjne poruszanie się użytkowników po Twoich produktach. Dzięki integracji z systemami Comarch ERP, grupy i zorganizowane w nich produkty zostaną analogicznie wyświetlone w Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. System oszczędza Twój czas – nie musisz od nowa tworzyć grup produktowych.
Udostępniaj dane kontrahenta (dane adresowe, dane handlowe czy listę pracowników) oraz dodatkowe dokumenty (umowy, dokumentacje, specyfikacje, ulotki promocyjne czy katalogi) i zacieśniaj współpracę biznesową.
Comarch ERP Pulpit Kontrahenta posiada w standardzie 13 wersji językowych interfejsu, a także umożliwia rozliczenia w różnych walutach. Dzięki temu Twoi kontrahenci bez problemu wybiorą ojczysty język przed zalogowaniem się do platformy oraz zrobią zakupy w swojej walucie. Do ich dyspozycji oddajemy: polski, angielski (GB), angielski (US), niemiecki, francuski, rosyjski, ukraiński, słowacki, czeski, litewski, węgierski, norweski oraz włoski. Sprzedawaj w Polsce, w Europie i na całym świecie! Powiększaj swój zasięg i zdobywaj nowych odbiorców.
Comarch ERP Pulpit Kontrahenta to wirtualny sprzedawca, który pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę w Internecie, tak aby każdy z Twoich partnerów mógł składać zamówienia o każdej porze, każdego dnia i z każdego miejsca na świecie. Nasze rozwiązanie to całkowicie bezobsługowe oraz zdalne narzędzie stworzone po to, abyś zwiększał wolumen sprzedaży bez kosztochłonnej obsługi zamówień.
Specjalnie dla Ciebie wprowadziliśmy funkcjonalność n-koszyków, dzięki której klienci kompletując zamówienie mogą dodawać towary do n-różnych koszyków (np. wskazując do każdego inny adres wysyłkowy), co znacznie ułatwia zakupy i skraca ich czas. Klienci mają możliwość również składania powtarzających się zamówień za pomocą jednego kliknięcia. Otrzymuj zapytania ofertowe, twórz oferty, przekształcaj je w zamówienia i zarabiaj!
Comarch ERP Pulpit Kontrahenta zadba o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli dostęp oraz wgląd do pełnej historii swoich faktur, zamówień oraz płatności i mogli w każdej chwili je wydrukować. Platforma B2B przypomni kontrahentom automatycznie o niezapłaconych dokumentach oraz przeterminowanych płatnościach. Dzięki pełnej integracji z systemem Comarch ERP system automatycznie pobiera informacje o wszystkich dokumentach księgowych dla każdego odbiorcy. Umożliwiaj kontrahentom śledzenie stanu realizacji zamówień i monitorowanie stanu płatności. Dbaj o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli komplet informacji odnośnie waszej współpracy i sukcesywnie buduj jego zaufanie.
Platforma umożliwia umieszczanie dowolnych informacji, które chcesz w danej chwili przekazać kontrahentom – ważne komunikaty, nowości produktowe, nowe promocje, informacje o dostawie, instrukcje obsługi, regulaminy itd. Pamiętaj, komunikacja z klientami jest bardzo istotną kwestią i może rozwiązać wiele niepotrzebnych problemów w przyszłości. Jednym słowem, sam decydujesz o tym, co i komu chcesz zakomunikować bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
Comarch ERP Pulpit Kontrahenta posiada innowacyjną możliwość tworzenia filtrów i efektywnego filtrowania (wyszukiwania) produktów. Szybka, zoptymalizowana wyszukiwarka pozwoli Twoim kontrahentom sprawnie znaleźć to czego w danej chwili szukają. Natomiast dzięki mechanizmowi tworzeniu zaawansowanych filtrów wyszukiwania, Klienci oszczędzą swój czas i zautomatyzują pracę na platformie. Filtry mogą zostać zapisane i użyte przez użytkowników w każdym momencie. Dają niesamowite możliwości! Przy szerokiej ofercie produktowej bardzo istotne jest sprawne poruszanie się pomiędzy różnymi typami produktów.
Comarch ERP Pulpit Kontrahenta umożliwia Twoim Kontrahentom analizować własne zakupy (w czasie czy wg grup towarowych), zamówienia, a także stan zobowiązań oraz uzyskanych rabatów. Platforma w Twoim imieniu generuje kontrahentom raporty, dzięki którym mogą wyciągać bezcenne wnioski biznesowe co do przyszłej współpracy. Wnikliwa analiza dostarczanych przez Ciebie raportów pomoże zwiększyć zyski Twojego biznesu oraz biznesu Twoich kontrahentów.