Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:
- szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom,
- analizowanie danych z wykorzystanie raportów,
- optymalizacja tras, podczas planowania działań,
- podgląd działań wykonanych przez pracowników w Comarch ERP Mobile Sprzedaż »,
- możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras,
- dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników,
- sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości,
- zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.
Responsive Web Design sprawia, że strony aplikacji automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu w związku z czym aplikacja jest przejrzysta i wygodna w użytkowaniu na każdym urządzeniu typu smartfon, tablet, PC.
W zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, dostępność poszczególnych funkcjonalności może być zróżnicowana. Zachęcamy do kontaktu z nami w celu pozyskania szczegółowych informacji.